FAQ

Tuotteiden toimitus:

Olen tehnyt tilauksen. Toimitetaanko tilaukseni yhä?

Vaikka verkkokauppamme on suljettu, käsittelemme ja toimitamme ennen verkkokaupan sulkemista tehdyt tilaukset normaalisti. 

Kun tilaus lähtee varastoltamme, saat sähköpostiisi vahvistuksen tavalliseen tapaan. Huomaa, että ESPRITin nykyisen tilanteen vuoksi lähetyksissä saattaa olla jopa kymmenen päivän viiveitä.

 

Palautukset:

Kuinka voin palauttaa tuotteita?

Eivätkö tilaamasi tuotteet vastaa toiveitasi ja haluat palauttaa ne? Ei hätää!

Sinulla on paketin vastaanotettuasi 14 päivää aikaa kokeilla asuja mukavasti kotona ja lähettää ne maksutta takaisin.

Kun palautuksesi saapuu meille, teemme kaikkemme, jotta saisit rahasi takaisin niin nopeasti kuin mahdollista. Pääsääntöisesti valtuutamme maksun palautuksen heti samana päivänä, joten takaisinmaksun pitäisi olla tililläsi seuraavien viiden päivän kuluessa pankin käsittelyajasta riippuen.

 

Palautukset/takaisinmaksu:

Saanko rahani takaisin palauttamistani tuotteista, vaikka verkkokauppa on suljettu?

Älä ole huolissasi. Kun palautuksesi saapuu meille, teemme kaikkemme, jotta saisit rahasi takaisin niin nopeasti kuin mahdollista. Pääsääntöisesti valtuutamme maksun palautuksen heti samana päivänä, joten takaisinmaksun pitäisi olla tililläsi seuraavien viiden päivän kuluessa pankin käsittelyajasta riippuen.

Huomaa, että sinulla on paketin vastaanotettuasi 14 päivää aikaa tehdä palautus!

 

Lahjakortit: 

Mitä tapahtuu lahjakortillani olevalle saldolle?

Vaikka ESPRIT-tuotemerkin jatkoa suunnitellaan uuden omistajan alaisuudessa, lahjakorttien nykyisiä saldoja ei valitettavasti ole mahdollista palauttaa oikeudellisista syistä. Lahjakortin saldo on kuitenkin ESPRITiin kohdistuva saatava, jota voit asiakkaana periä. Katso sitä varten ohjeet seuraavasta linkistä.


Ostaminen:

Voinko yhä ostaa ESPRIT-tuotteita myymälästä tai verkosta?

Kyllä, kaikki myymälät, jotka ovat ESPRITin omistamia eivätkä kolmansien osapuolten ylläpitämiä, pysyvät toistaiseksi auki ja myyvät vaatteita edulliseen hintaan. Tilaukset ESPRITin verkkokaupasta eivät ole tällä hetkellä enää mahdollisia. Toivomme, että voimme mahdollisimman pian palvella teitä taas myös verkossa.


e-pisteet: 

Voiko e-pisteitä yhä lunastaa?

Valitettavasti yrityksen nykyisen tilanteen vuoksi e-pisteiden lunastaminen ESPRIT-myymälöissä tai verkossa ei ole enää mahdollista.